kvóty a jak na ně (Was: Re: jak velky disk snese EXT2?)

Neděle Duben 23 00:13:01 CEST 2000

On 22 Apr 2000, Pavel Janik ml. wrote:

> $ ssh -V
> SSH Version 1.2.27 [i586-unknown-linux], protocol version 1.5.
> Standard version.  Does not use RSAREF.

A co demon?

> scp -t soubor

Myslel jsem, co vypise ps na serveru. Nebo tohle je ze serveru?
Plus udaje o tom, pod jakym uzivatelem to bezi. (Pri zachvatu zvlastni
pile mozna i vypis /proc/NNN/status. :) )

> Vždycky Ti to vypíše, že "Quota exceeded nebo něco podobného", ale soubor na
> disku JE!!!. Funguje to na dvou strojích, kde jsem to zkusil.

A je tam cely? Jestlize je vycerpana kvota na bloky a ne na inody, tak se
vytvori, ale mel by zustat na nulove delce.

> To byl unicast na inteligentního adresáta :-)

A kdo ten inteligentni adresat jako mel byt? :)