OT:Zniceni hlavniho boot sektoru na /dev/hda

Jan Krnavek krnavek na seznam.cz
Pondělí Duben 24 13:42:28 CEST 2000

Zdravim,
stala se mi hrozna vec: dd ckem sem si prepsal hda  a nemam (sem ....)zalohu.Uz sem videl,jak nejakej machr pomoci nortona disk doktora obnovil rozdeleni na partition,takze se dala data zachranit.(Myslim,ze vyhledaval zacatky a konce partition ..ale uz vubec nevim jak)
Rozdeleni disku bylo nasledujici.
/dev/hda1   ext2   asi 1500mb
/dev/hda2   swap   asi  130mb
/dev/hda3   fat16  asi  1100mb
/dev/hda4   extendet
/dev/hda5   ntfs   asi  1330mb
/dev/hda6   ntfs   asi  3500mb
/dev/hda7   fat16  asi  2100mb

disk ma parametry
size 10142
cyln 19651
head 16
Sec  63

Data na disku maji cenu asi 3/4 rocniho zhromazdovani.
Prosim vsechny HROZNE MOC,ktery tento problem jiz resili,kdyby byli tak LASKAVI a napsali mi HOWTO(trosku podrobneji prosim).
Odpovedi zasilejte ne osobni adresu krnavek na seznam.cz

Dekuji a prijemne svatky

-- http://email.seznam.cz
-- email zdarma na cely zivot