WD90C24 - duchovia v XFree?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Duben 24 22:17:23 CEST 2000

Ahojte,

mam tu postarsi notebook (Altima Virage II, 486DX 100),
bez CD-cka, graficky chip WD90C24, LCD 640x480 display
a zda sa, ze v nom strasi :-)

X som rozchodil (verzia z RH 6.2), ale pri pohybe
mysou, kliknuti a.p. display poblikava a obcas cely
zhasne. Po tuknuti do klavesy (co s grafikou nema nic
spolocneho!) alebo pohybe mysi obraz zase nabehne.
Proste ako keby sa uspaval (v notebooku aj v jadre
som power management vypol, nepomohlo).

Ale: ak pustim x11perf a zabijem ho, vsetko je
potom v najlepsom poriadku. Este budem patrat,
co konkretne je vo veci, ale toto ma skutocne
zaskocilo...

V textovom mode ide OK, Win98 tiez nemaju najmensi
problem (instalacia bez CD bol tiez dobry porod).

Este keby mi niekto poradil driver na Xircom CE-10
(to: Ross: v RH 6.2 ziadny driver na CE-10 nie je,
iba na novsie), xirc2ps_cs sice uvidi hw adresu,
ale ping uz nejde, bol by som uplne spokojny.

Mimochodom, ak niekto potrebujete instalovat RH 6.2
cez PLIP, nejde to (diva zavislost medzi parport,
parport_cs a plip modulmi). Bug som reportoval,
keby ste niekto potreboval popis nudzoveho ofajcu,
mozem poskytnut (zakompilovat parport aj plip, strcit
taketo jadro na bootovacku  a bootovat s parport=0x378,7).

Zdravi
--
				Stano