OT: Re: StarOffice - pruzkum...

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Duben 26 08:29:05 CEST 2000

Zdravim

Chtel bych prispet do teto debaty dalsim dotazem. Stahnul jsem si pokusnou
verzi SO 5.2 od Sun a provozuji ji na mirne upravene distribuci RH 5.0 .
Cestina mi funguje bez problemu, dokonce i tisk je bez problemu. S predeslejma
verzema jsem mel problemy s otevrenim dokumentu z Wordu ( 95 i 97 ). V nove
verzi se to myslim o hodne zlepsilo, tak jsem se pustil do tastovani a zjistil
jsem ze kdyz otevru dokument Wordu , upravim ho nebo napisu dokument novy a
ulozim ho ve formatu Word (95 i 97 ) tak vysledek nelze otevrit ve Wordu. Word
se proste zasekne a nejde s nim hnout. Deje se tak v pripade sloziteho
dokumentu i jednoducheho textu. ( slozitym dokumentem mam na mysli dokument
obsahujici grafy, tabulky, sloupce a pod. ).  Zkratka opet jsem shledal novou
verzi SO nepouzitelnou k nasazeni ve firme, nebot je nutna vzajemna
kompatibilita dokumentu. Setkal jste se nekdo s takovym jevem take , nebo to
nekomu funguje ?

Diky
Michal

--