klavesnice, PINE

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Duben 25 09:32:29 CEST 2000

> ze mi v X-Windows nejde ceska klavesnice. Kdyz se ji totiz pokusim prepnout,

jednak bud X nebo X-Window, druhak myslim ze by nebylo na skodu napsat
jaky okenni manager pouzivas. Ja napr. prepinam cestinu scroll-lockem.

> shodi mi to config a je to natvrdo, takze nezbyva nez resetovat.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
co znamena 'shodi mi to config'? co takhle vyjadrovat se presne?

> Zkousel jsem to s ruznym nastavenim, ale pokazde je vysledek stejny.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nechapu to, protoze jsem se v X-kove konfiguraci vubec nehrabal.
                               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
v cem jsi se teda hrabal, kdyz jsi to zkousel s ruznym nastavenim?
nastavenim ceho??

> A jeste jedna mala otazka. Nejsem pripojeny v zadne LAN a bezproblemu
> muzu posilat mail pomoci mail, write i talk (pres virtualni konzole) z
> nejake priciny mi ale nefunguje PINE. Vzdy se zaradi do mailQueue a odtud ho
> pak musim smazat.
> Mohl by mi nekdo poradit, kde by  mohla byt chyba?

posilas pres sendmail nebo mas v pine nastaveny nejaky SMTP?

--

                                    Jan Klügl