Shell

Ivo Hanuska hanuska.conference na trade-cz.com
Úterý Duben 25 10:52:25 CEST 2000

Dobry den,

mam problem, ktery sice nikomu a nicemu nevadi, nicmene mne dost rozciluje:

Mel jsem RH 5.1 (Ceskou edici od Computer Pressu, co vysla jako soucast
LDAP). Ten jsem pred casem uspesne upgradoval na RH 6.1 (Opet od Computer
Pressu). Vse funguje k plne spokojenosti. Krom jednoho detailu. Pri loginu
pres Telnet se mi porad ten pocitac hlasi jako:

Red Hat Linux release 5.1 (Manhattan)
Kernel 2.0.35 on an i586
login:

a kdyz uname -a rika:

Linux main.trade-cz.com 2.2.12-20 #1 Mon Sep 27 10:25:54 EDT 1999 i586
unknown

I kdyz jsem uz pomnenil vsechno mozne porad zadna zmena. Vlastne se o nic
nejdna, ale chtel bych vedet, co je spatne a jak to udelat aby se system
hlasil tak jak ma (to je jako RH Linux release 6.1 se spravnou verzi
Kernelu).

Dekuji za pomoc.

Hanuska