vmware --- 525MHz je na wokna moc?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Duben 25 13:02:57 CEST 2000

> Ja mam C433 (6.5*66) pretaktovany na 525 (6.5*81). Chodi mi bez
> problemu tam Wokna (95 i 98) i linux (RH 6.1). Poustim i Wokna pod
> VMWare a taky v pohode. Akorat ze se 128 MB to muzu pustit 2x,
> protoze pak uz se to priserne zpomali :-)
>
> Jakou mate desku ? KOlik pameti ? Jake disky ? Poustite Wokna z
> existujici partisny nebo nainstalovana na virtualnim disku ? Pod
> jakou verzi VMWare ?

nejsem si jist jestli jsou tyto informace relevantni, vmware prece
emuluje na hw nezavisly hardware.
Presto: deska BXe98-CX, disk WD 12G, RAM 128M, vmware poustim jen
na virtualni disky [pro jistotu], verze vmware 1.1.2.
Muze byt problem v samotnych oknech? I kdyz okna jako takova
[bez vmware] na tech 525 jedou... %-(

Pro vsechny, kdo mi neustale doporucuji nepretaktovavat: dekuji,
tuto informaci nepotrebuji. Uz jsem nekolikrat psal, ze system
drzi v pohode, mohl bych to zvednout i na 580, ale 525 by mi
stacilo. Asi 8 hodin kompilace jadra to vydrzelo. Informaci o
zvyseni core tez nepotrebuji.

--

                                    Jan Klügl