vmware --- 525MHz je na wokna moc?

tief na hit.sk tief na hit.sk
Úterý Duben 25 13:17:44 CEST 2000

On Tue, 25 Apr 2000, Jan Klugl wrote:

> nejsem si jist jestli jsou tyto informace relevantni, vmware prece
> emuluje na hw nezavisly hardware.
> Presto: deska BXe98-CX, disk WD 12G, RAM 128M, vmware poustim jen
> na virtualni disky [pro jistotu], verze vmware 1.1.2.
> Muze byt problem v samotnych oknech? I kdyz okna jako takova
> [bez vmware] na tech 525 jedou... %-(
>
> Pro vsechny, kdo mi neustale doporucuji nepretaktovavat: dekuji,
> tuto informaci nepotrebuji. Uz jsem nekolikrat psal, ze system
> drzi v pohode, mohl bych to zvednout i na 580, ale 525 by mi
> stacilo. Asi 8 hodin kompilace jadra to vydrzelo. Informaci o
> [...]

Nechapem potom aky druh informacie chcete ... ak to na nepretaktovanom
ide a na pretaktovanom nie je na vine pretaktovanie. alebo sa mylim ?
hladate nejaky switch, nieco ako vmware --overclock ?? nic take
neexistuje. ako tu uz viac krat padlo pretaktovane masiny robia
neocakavane veci. to ze ta masina zvladla 8 hodin kompilovania este nic
neznamena. velmi pochybujem ze ten problem da nejako softwareovo riesit.

s pozdravom

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk