vmware --- 525MHz je na wokna moc?

Jaroslav Jirasek jarda na egerius.cz
Úterý Duben 25 13:25:47 CEST 2000

> Pro vsechny, kdo mi neustale doporucuji nepretaktovavat: dekuji,
> tuto informaci nepotrebuji. Uz jsem nekolikrat psal, ze system
> drzi v pohode, mohl bych to zvednout i na 580, ale 525 by mi
> stacilo. Asi 8 hodin kompilace jadra to vydrzelo. Informaci o
> zvyseni core tez nepotrebuji.

To je jak mluvit do dubu, ty asi nechapes, co ti ostatni sdeluji:
System neni v pohode, kdyz ti neco nefunguje. Procesor je
pretaktovany a neco nechodi => procesor jako celek nelze
pretaktovat.

Jeste jednu radu bych mel: Odlep kovovou desticku na procesoru,
najdi tu cast procesoru, ktera nebezi spravne na 525MHz a nahrad
ji lepsi casti. Treba se jedna jen o jeden tranzistor, tak tam pripajis
jinej a bude ti chodit wmware!!

Sorry, ja se neudrzel...

Jarda