pretaktovani za behu, Re: vmware --- 525MHz je na wokna moc?

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Úterý Duben 25 16:28:26 CEST 2000

> Jsem tehoz nazoru. Mimochodem uplne dokonala na pretaktovani je
> MicroStar MS-6163Pro. Umi nastavit FSB v rozmezi 66 - 133 MHz v 26
> krocich. Pod Windows to jde i za behu, pod linuxem jsem nic podobneho
> nenasel. Skoda.

Veril bych tomu, ze pak se muzou dit dost divoke veci.
Nedavno (2-3 mesice ?) o tom bezela diskuze v linux-kernel.

Problem je v tom, ze jsou drivery ruznych zarizeni ktere si pri bootu systemu
zmeri jak rychle CPU/neco jineho  bezi a pak z toho odvozuji svoje cekaci
smycky.

kdyz ten stroj potom zrychlite ....

veril bych tomu ze to delaji i drivery pod winXX

Frantisek Dufka