pretaktovani za behu, Re: vmware --- 525MHz je na wokna moc?

Petr Balas petr na petrbalas.nospam.cz
Úterý Duben 25 19:04:09 CEST 2000

Hi

"Frantisek Dufka" <dufkaf na merit.cz> wrote in message
news:00042510374000.00714 na arthur...
>                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> >

> Veril bych tomu, ze pak se muzou dit dost divoke veci.
> Nedavno (2-3 mesice ?) o tom bezela diskuze v linux-kernel.
>
> Problem je v tom, ze jsou drivery ruznych zarizeni ktere si pri bootu
systemu
> zmeri jak rychle CPU/neco jineho  bezi a pak z toho odvozuji svoje cekaci
> smycky.
>
> kdyz ten stroj potom zrychlite ....

Napr. notebook se pripoji do zasuvky :-)

> veril bych tomu ze to delaji i drivery pod winXX

Pokud je nekdo testoval na notebooku, tak by to mely prezit

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)