Slackware 7 & cestina

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Duben 25 23:20:53 CEST 2000

Michal Suchanek <msuc8339 na lab.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
> Ja to sice nezkousel, ale v howto, kde tohle radi, taky pisou, ze Joe
> pak sice s ceskymi znaky pracuje, ale nepovazuje je za pismena, a tudiz
> si mysli, ze pred a za znakem s diakritikou konci slovo.
> To samozrejme znamena, ze prikazy pro pohyb v textu se chovaji nepeknym
> zpusobem.

Pro joe jsem udelal patch, aby vyuzival locales. Autor joe dela mrtveho
brouka, ale patch je treba v oficialnim Red Hatu, takze snad nemusim
shanet, kde ten patch mam - stahnete si joe-*src.rpm z RH 6.2, rozbalte
ho treba pomoci mc, pouzijte *locale*.patch a prekladejte s -DUSE_LOCALE.

Nevi nekdo, jak ten patch dale rozdistribuovat?

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229