Instalace tiskaren v RH 6.x

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na oku-st.cz
Středa Duben 26 07:34:06 CEST 2000

> Dobrý den
>
> Je možné nainstalovat v RH 6.x tiskárny bez použití ovládacího panelu v X- Windows ?
> Tj. existuje nějaké rozhraní v textovém režimu, podobně jako např netconfig, sndconfig ?
> XWindows nemusím mít nainstalované pro použití linuxu jako serveru, atd.

>Mozna by to mohlo jit nainstalovat pres linuxconf v textove
>verzi, ale nejsem si tim jist. Bezpecne to take umi udelat
>ovladaci program k baliku apsfilters. Nicmene neni to zas tak
>slozite, jak by se mohlo zdat. Staci spravne zeditovat
>/etc/printcap (treba podle nejakeho podobneho z jine masiny) a
> [...]

Děkuji za odpověď, takhle to ale umím také, mě šlo o to, že ve
starších verzích RH se tiskárna dala instalovat přímo při instalaci
v textovém režimu.
A ten prográmek (samozřejmě ne přímo ten, ale stejně vypadající
textové okno) tam někde mohl být i samostatně - jako například
netconfig.

Myslím, že v Linuxconf to není.

Pěkný den

Ing.Rudolf Ulč