StarOffice - pruzkum...

Jaromir Nemecek nemecek na atlas.cz
Středa Duben 26 00:23:37 CEST 2000

Diky vsem za odpoved. Samozrejme, ze kejkle dle root.cz jsem provedl jako
prvni... (jako cestinu pouzivam cosi pod jmenem Xkbd (nepletu-li se..) uz
jsem tu nekde narazil , ze s tim jsou nejake trable. Druhym faktem je ze j
sem zas tolik casu tomu nevenoval :-)
Jeste jsem si tu vsimnul, ze LC_ALL tu par lidi nastavuje jinam nez na ces
tinu (ja mam prave na cestinu).. proc?

bye.

Jaromir Nemecek <nemecek na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku:8e26ka$9uc$1
@news.vol.cz...