StarOffice - pruzkum...

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Duben 26 01:36:08 CEST 2000

On 26/04/2000, Jaromir Nemecek wrote:

> Jeste jsem si tu vsimnul, ze LC_ALL tu par lidi nastavuje jinam nez na
> cestinu (ja mam prave na cestinu).. proc?

Nesledoval jsem prilis tuto debatu, ale obvykle je cilem obejit nejaky
dilci problem, napriklad desetinna tecka vs. carka (pouziji-li se ceska
locales treba pri tvorbe PostScriptu, interpretr - napr. ghostscript -
nepochopi, co se po nem zada, protoze ocekava realna cisla s desetinnou
teckou). Jindy je duvodem pozadavek na cesky vstup, ale anglicka hlaseni
programu. Pro tyto a podobne pripady se obvykle nastavi LC_ALL na
hodnotu C a ostatni promenne (viz treba man 7 locale) podle potreby.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi