MGETTY + PPPD na 56k

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Duben 26 08:20:10 CEST 2000

On Wed, 26 Apr 2000, Michal TALMAN wrote:
> A jak je mozne, ze napr k VOLNemu se pripojim na 48600 ?
> takze rychlost je zavisla jen na linkach ? Ale v MGETTY.config je necoB
> jako SPEED 38400 a zrovna tak u PPPD - ale jakmile tam dam jine cislo,
> tak mi MGETTY hlasi, ze mam spatne nastavenou rychlost ...
To si totiz pletete rychlost serioveho portu mezi PC a modemem a rychlost,
kterou mezi sebou prenaseji modemy.
Spousta modemu muze mit nastaveno, aby s PC komunikoval jen urcitou
rychlosti a to je asi Vas pripad.
Klasicke dva analogove modemy se spisknou maximalne 33600 bit/s,
ale pokud ma vas poskytovatel pripojku ISDN a Vy modem, ktery
umi V.90 nebo (... ted mi to vypadlo ), tak se muzou modemy spisknout
i 56700 bit/s.
Ale mezi modemem a PC muzete mit klidne pritom nastaveno i 115200 bit/s.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509