MGETTY + PPPD na 56k

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Středa Duben 26 09:18:52 CEST 2000

Karel Dudasek wrote:

> To si totiz pletete rychlost serioveho portu mezi PC a modemem a rychlost,
> kterou mezi sebou prenaseji modemy.
> Spousta modemu muze mit nastaveno, aby s PC komunikoval jen urcitou
> rychlosti a to je asi Vas pripad.
> Klasicke dva analogove modemy se spisknou maximalne 33600 bit/s,
> ale pokud ma vas poskytovatel pripojku ISDN a Vy modem, ktery
> umi V.90 nebo (... ted mi to vypadlo ), tak se muzou modemy spisknout
> i 56700 bit/s.

Jedna se samozrejme pouze o rychlost k vam. Od vas to bude opet tech
33.6 kbaudu/s

> Ale mezi modemem a PC muzete mit klidne pritom nastaveno i 115200 bit/s.

Mala technicka poznamka -- je dobre nastavit rychlost komunikace
PC-modem alespon na dvojnasobek pozadovane rychlosti modem-modem z
duvodu hardwarove komprese dat modemem -- z PC do modemu musi dojit
dvakrat vice dat, ty jsou zkomprimovana a modem je vysle svou max
rychlosti (je samozrejme pravda, ze ne vsechna data jdou stejne
komprimovat ale musime uvazovat mezni hodnoty (aby se modem neflakal z
duvodu nedostatku dat)).

>                              Karel Dudasek
> e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
> Spravce poc. site       VTOPU            Mirova 812
> tel: +420 443 673693    Cs. Odboje       518 01 Dobruska
> fax: +420 443 673620    518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708