StarOffice - pruzkum...

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Duben 26 09:10:48 CEST 2000

> Diky vsem za odpoved. Samozrejme, ze kejkle dle root.cz jsem provedl jako
> prvni... (jako cestinu pouzivam cosi pod jmenem Xkbd (nepletu-li se..) uz
> jsem tu nekde narazil , ze s tim jsou nejake trable. Druhym faktem je ze j
> sem zas tolik casu tomu nevenoval :-)
> Jeste jsem si tu vsimnul, ze LC_ALL tu par lidi nastavuje jinam nez na ces
> tinu (ja mam prave na cestinu).. proc?
>
> bye.

To je prave ono, v kejklich od root.cz je vyslovne uvedeno pri popisu
spousteciho scritptu:
"LC_ALL nastavte na jinou hodnotu nez cs, treba na de, aby by byl zarucen
bezproblemovy tisk ceskych znaku." Duvod proc tomu tak je, tam sice
rozebiran neni, ale faktem zustava, ze napr. s nastavenim LC_ALL=de funguje
tisk s cestinou dobre.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz