SAMBA server problem s ceskymi znaky v souborovem systemu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 26 22:00:51 CEST 2000

On Wed, 26 Apr 2000, lubos klokner wrote:

> aku mate verziu samby ???
> mate v kerneli Native Language Support pre Codepage 852 a NLS ISO 8859-2 ???
> co su to za windowsy ??? (nie nahodou w2k ???)

S NLS v kernelu to nema absolutne nic spolecneho. Spise je otazka, jestli
testparm ten konfigurak skousnul, podle popisu bych tipnul, ze ne.

Jestli je to smaba 2.0.7 tak si overete v dokumentaci ten zapis iso8859-2,
mam pocit, ze konecne nastalo zlespeni a akceptuji i zapis (mnohem
pouzivanejsi) ISO-8859-2.

Jinak 2.0.7 vrele doporucuji. Specialne pokud ten soubor ma v nazvu pevnou
merezu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.