SAMBA server problem s ceskymi znaky v souborovem systemu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 27 14:37:51 CEST 2000

On Thu, 27 Apr 2000, Michal Kaspar wrote:

> Tohle by mohl byt problem. Me 2000 s diakritikou delaji pomerne velke
> problemy, ale protoze je prakticky nepouzivam, tak jsem to nijak neresil.
> A jednim z typickych problemu je, ze tvrdi, ze neexistuji soubory s
> urcitymi znaky v nazvu (c~, i'). To same delaji neceske W98 (a oboji to
> delaji na win parisnach, kde byly starsi ceske windows).

Kdyz to takle pisete napdlo me, ze MS sit vyzaduje pro korektni funkci
takoveto select codepage v configu a autoexecu. Nekdy to chodi i bez toho,
zrejme to jeste navic souvisi s verzi nejakeho dll, ale za pokus by to
stalo (netusim ale, jestli v 2000 neco takove existuje).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Deti na zadnim sedadle casto zapricini nehodu.
Nehoda na zadnim sedadle zapricini deti.