Jak opravit poskozeny TGZ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 12:32:05 CEST 2000

Nejak mi to neslo (s ungzip.exe v DOSu), ale skusim se s tim jeste trosku
potrapit.

Archiv obsahuje jediny soubor (TAR), nemusi mi ani obnovit soubory, staci
kdyz si z toho budu moci vytahnout pres schranku par textu a skriptu.

Jenze ani ten TAR mi to neudela, protoze hned slitne (chyba je nekde asi v
15% podle wincommanderu). Bohuzel nemam momentalne pristup na linuxovy
stroj, tak vse delam pod okny/dos.

> /usr/doc/gzip-1.2.4/README:
>
> If a .tar.gz file is damaged, files beyond the failure point cannot be
> recovered. (Future versions of gzip will have error recovery features.)
>
> Divil bych se, kdyby se vam to vubec nekdy povedlo opravit.

Hmmm.... pekna vyhlidka

Ale i tak diky
--
Zdravi