Jak opravit poskozeny TGZ?

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 27 16:46:05 CEST 2000

> Jenze ani ten TAR mi to neudela, protoze hned slitne (chyba je nekde asi v
> 15% podle wincommanderu). Bohuzel nemam momentalne pristup na linuxovy
> stroj, tak vse delam pod okny/dos.

Pokud mate chybu v 15% gz archivu, tak muzete obnovit pouze soubory do
tohoto mista. S temi, co jsou za nim, se asi muzete rozloucit.

> Hmmm.... pekna vyhlidka

A lepsi asi hned tak nebude. Bzip2 je na tom o neco lepe, ale take nic
moc. V tomto pripade se hold projevuje nevyhoda (klasickeho) UNIXoveho
pristupu specializovanych utilit (tar+gzip).

Michal

Zlaty DOSovy PKZIPFIX :)