samba nechce klientum menit hesla

Jaroslav Ostadal jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz
Čtvrtek Duben 27 19:27:47 CEST 2000

Neni .. menim Hesla .. skousel jsem uz vsechno ...
nevim co stim .. .vubec ... moc prosim .. Kdyz jsem zkousel sambu
co je v RH6.1 tak ta vubec nechodila .. tak nevim ... :|
Root zmeni heslo bez problemu kazdemu .. ale ja bych chtel aby
si ho mohl menit sam uzivatel

--

S pozdravem

Jaroslav Ostadal
jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz

"Jaroslav Ostadal" <jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz> píše v diskusním příspěvku
news:8e6vu8$5lk$1 na ns.felk.cvut.cz...