samba nechce klientum menit hesla

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 27 22:38:52 CEST 2000

On Thu, 27 Apr 2000, Jaroslav Ostadal wrote:

> Neni .. menim Hesla .. skousel jsem uz vsechno ...
> nevim co stim .. .vubec ... moc prosim .. Kdyz jsem zkousel sambu
> co je v RH6.1 tak ta vubec nechodila .. tak nevim ... :|
> Root zmeni heslo bez problemu kazdemu .. ale ja bych chtel aby
> si ho mohl menit sam uzivatel

Ma ten smbpasswd suid flag? Skuste dat chmod u+s /usr/bin/smbpaaswd

Normalne to neni potreba, ale pro ladici ucely se to da prubnout. Jinak
samozrejme predpokladam, ze pouzivate sifrovana hesla, jinak to nefunguje.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.