IPX, ppp, routing

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Duben 28 00:52:22 CEST 2000

Dobry den!

Mam otazku: Je mozne cez ppp linku naraz posielat IPX a IP pakety?

Potreboval by som spojit dve siete, na prvej je novell server a klienti a
na druhej bude zopar klientov, ktori sa na ten server chcu dostat.

Tie dve siete su spojene pevnou linkou, ktora je ale dost pomala. Musi sa
naraz routovat aj IP aj IPX traffic. Samozrejme nechcem, aby po tejto
pomalej linke chodili pakety, ktore su urcene len pre siet c. 1. (proste
spravny routing)

V archive konferencie som cital, ze nie su dobre skusenosti s prenosom IPX
priamo cez ppp, odporuca sa tunel cez IP. Mate niekto v tomto pripade
napad, ako zabezpecit, aby cez tunel nechodili pakety, ktore na druhom
konci (v sieti c. 2) nemaju co robit?

Nikde som nenasiel dost informacii o podpore IPX v linuxe,
prestudoval som vsetky HOWTO/FAQ/atd.. (ipx, ppp, networking, vpn,
..) Dost kuse a stare informacie vsade. More info??

Vdaka

Tomas

--
I have been infected, too.
Hi! I'm a .signature virus, copy me to your .signature to help me spread.