http://www.faq.cz/

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pátek Duben 28 14:10:19 CEST 2000

Matejka Marek wrote:

> Ale to byla otazka prave pro toho kdo to zaregistroval.
> On totiz zde (v konf.) tvrdil, ze se o vse postara. Nestalo
> se tak. Proc to tedy neprenecha tem kteri o to jevili zajem.
> Uz by tam urcite bylo mnoho informaci.

Myslim si, ze pote, co jste ho tak kardinalne nasr*li zde
v maillistu, bych se na vas taky vykaslal.  Treba nema cas,
treba se mu nic nechce delat.  (spis nema cas)  A hlavne je to
jeho domena, tak si s ni muze delat, co chce!

Kontaktoval ho nekdo z CzLUGu ohledne domeny linux.faq.cz?  Jestli
ano, tak jaka byla jeho odpoved.  Divil bych se, kdyby nebyl
ochotny spolupracovat.

P.S.: Pokud chcete flamewar, tak piste soukrome.  A laskave prosim,
aby to nebylo jako posledne, kdy mi nadaval clovek z ktereho
nakonec vylezlo, ze jsme si driv zaregistrovali domenu, kterou
chtel on.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6