SABLONA PRO DOMOVSKE SLOZKY

Horecny Marek marek na gemma.sk
Pátek Duben 28 12:50:20 CEST 2000

Ja som si to zjednodusil vytvorenim vlast. (BASH)skriptu na pridavanie
uzivatelov ktory volal adduser s parametrami.

napr.:

echo Prihlasovacie meno:
read logname
echo Skupina:
read group
/usr/sbin/useradd $logname -g $group -d /home/$group/$logname

(pozn.adresare skupin musia byt vytvorene vopred)

S pozdravom
Marek Horecny

news:38fa8345.5029393 na news.datis.cdrail.cz...