Kam se podel(o) chos (pripadne co je to grub)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 28 12:53:19 CEST 2000

Ahoj,

chtel jsem si stahnout chos. Dle Internetoveho kurzu Linuxu od Milana
Cermaka to ma byt graficka nadstavba lilo. I jal jsem se hledat.
Vyhledavanim pres www.redhat.com, jsem nasel asi 100 odkazu ale vsechny
vedou bud na neexistujici stranky, nebo nekam do adresare, kde chos neni.
Podle vetsiny odkazu ma jit o verzi but 0.8.1, nebo 0.8.4.
 Asi nejlogictejsi mi pripadl odkaz na ftp://ftp.metalab.unc.edu do adresare
bootloaders (nebo tak nejak podobne), kde ale chos taktez neni. Zato se tu
nachazi neco, co se jmenuje grub
Vite nekdo o co se jedna? Vpodstate hledam jen neco, abych pri bootu nemusel
pri vyberu OS zadavat nejaky text, ale zobrazila se nabidka a ja jen vybral
sipkou a ENTER.
Vim ze existuje napr. Xosl, ale to je presny opak lila, vzhled az preplacany
(lilo spartanske) a funkcnost pochybna (lilo je vyhovujici).

S pozdravem Zdenek Bohm