SuSE 6.4 zkusenost?

Petr Laščák hwsoft na post.cz
Pátek Duben 28 14:01:14 CEST 2000

Dne Fri, Apr 28, 2000 at 10:07:33AM +0200, od Jaromir Nemecek prislo:
> Pekny den,
Taky

> Tak jsem si natahnul zkusebne SuSE 6.4 (z CHIPu) a mam tu prvni
> postrehy, zajimalo by mne, jestli nekdo dalsi ma podobne...
Docela zajímavá distribuce, ALE:
    1. Nevešla se mi na 800 MBytovou partition ani jako mininmální
       jenom základ (bez MC). Tam byl zase problém v závislostech,
       než jsem všechny balíky našel tak hodinka fuč.
    2. USB se našlo, podpora se nainstalila, ale myška nechce pracovat.
       Po ručním zásahu to asi bude v pohodě. (U RH to šlo ručo v pohodě)
    3. Alsa bezprolémová detekce, ale taky si myslím, že  ukončovací
       obrazovka by mohla zůstat déle.
    4. Sendmail se konfiguruje poněkud nezvykle. Zadal jsem typ připojení
       a to bylo vše ?? Ostatní údaje jsem následně doplnil ručně.
    5. Chybí mi anoncované RPM XFree 4.0, kpackage pro KDE, resp. purp pro
       konzoli. V manuálu doporučovaný alien se musí doinstalovat ?!.

Myslím, že pro začátečníka poněkud chaotické. Pro někoho kdo Linux zná
a podobné problémy ho nevyvedou z míry pohoda.
Osobně skončím asi u hybrida RH základ, doplněný o soft ze SUSE a Debiana.

    Petr Laščák