Linux nema kvalitni simulator WAPu? (Was: Linux, Apache & WAP)

Martin Horak horakm na padouch.sce.cz
Pátek Duben 28 16:25:18 CEST 2000

> Z hlediska Apache staci pridat do mime.types:
>
> text/vnd.wap.wml wml
> text/vnd.wap.wmlscript wmls
> image/vnd.wap.wbmp wbmp
> application/vnd.wap.wmlc wmlc
> application/vnd.wap.wmlscriptc wmlsc
>
> Vlastni stranky uz jsou vec uplne jina :-)
>
> --
> Marek Les

Vlozim se do debaty, protoze jsem narazil na
http://www.wapserver.cz/wml/phpserial000321.html
v clanku o tvorbe dynamickych WAP stranek na nasledujici nazor:

Instalace Microsoft Personal Web Serveru
Tuto variantu jsme vybrali, neboť je pro instalaci jedna
z nejsnadnějších a nevyžaduje tak "brutální" zásahy do software
počítače jako např. IIS Server nebo Apache. Kromě toho Apache
znamená automaticky Linux a Linux automaticky znamená, že nemáme
dostatečně kvalitní simulátor WAPu. Přes Linux tedy cesta bohužel nevede.

Dale se autor zabyva psanim dyn. stranek pomoci PHP.
Necetl jsem to cele, jen to na co me upozornili kolegove.

Proto se ptam: Co je na tom pravdy? (Resp. co si o tom myslite?)

Martin Horak
--
Ing. Martin Horak
systemovy programator