Spousteni APACHE serveru pri startu serveru

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pátek Duben 28 21:11:25 CEST 2000

Tomas Lada wrote:

> Zdravim
> nevite nekdo nahodou jak mam docilit toho, aby se mi Apache spoustel
> automaticky pri startu serveru?
> Nechce se mi psat po kazdem spusteni /usr/local/bin/apachectl start.
> Je mozne napsat nejaky link do souboru /etc/rc.d/rc.local nebo nekam
> jinam?
> Dekuji
> S pozdravem
>                     Tomas Lada

a co kdybyste to nejprve zkusil a pak az se ptal ?

1. vytvorte podle jednoho ze souboru v /etc/rc.d/init.d soubor apache,
ve kterem proste spustite to slavne '/usr/local/bin/apachectl
{start|stop}'
2. pro initlevel, do ktereho Vam to bootuje (viz. man inittab a
/etc/inittab), existuje adresar /etc/rc.d/rcCISLOLEVELU.d a v tom uvedte
symbolicky odkaz na ten vytvoreny soubor (ln -s ../init.d/apache
SXXapache, kde XX je nejake cislo)
3. eto vsjo

predpokladam, ze mate RedHata, kdyz mluvite o /etc/rc.d ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...