Linux nema kvalitni simulator WAPu? (Was: Linux, Apache & WAP)

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pátek Duben 28 16:34:30 CEST 2000

Martin Horak wrote:

> Instalace Microsoft Personal Web Serveru
> Tuto variantu jsme vybrali, neboť je pro instalaci jedna
> z nejsnadnějších a nevyžaduje tak "brutální" zásahy do software
> počítače jako např. IIS Server nebo Apache.

IISko nevi, pro Apache je treba zmenit vyse zminene mime typy
na x-http-php3 (nebo jak to je viz. vas httpd.conf) a pak v hlavicce
kazdeho scriptu generovat spravnou hlavicku pomoci Header("Content-Type:
...");

> Kromě toho Apache
> znamená automaticky Linux a Linux automaticky znamená, že nemáme
> dostatečně kvalitní simulátor WAPu. Přes Linux tedy cesta bohužel nevede.

1. autor by si mel uvedomit server a pracovni stanice neni totez.
2. kdo brani nainstalovat Apache do Win32?

> Dale se autor zabyva psanim dyn. stranek pomoci PHP.
> Necetl jsem to cele, jen to na co me upozornili kolegove.
>
> Proto se ptam: Co je na tom pravdy? (Resp. co si o tom myslite?)

Je to kec, viz vyse.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6