OpenLDAP - HowTo

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 28 21:11:58 CEST 2000

On Fri, 28 Apr 2000, Vaclav Dusek wrote:

> prilis moudry a na www.openldap.org toho moc neni.
Krome archivu konference, ve ktere jiz byly polozeny vsechny myslitelne
dotazy a velice kvalitne zpracovaneho FAQ.

> Nevim, co zadat do konfigurace Server Root, jak se zbavit hesla pri
> dotazovani
Zajimave, po me to chce heslo jen pri editaci.

kus co jsem pridal so slapd.conf

database        ldbm
suffix          "dc=feld, dc=cvut, dc=cz"
rootdn          "cn=dan, dc=feld, dc=cvut, dc=cz"
rootpw          desne tajne
directory       /var/openldap

a do ldap.conf

BASE dc=feld, dc=cvut, dc=cz

No a jinak jsem do niceho nevrtal a chodi to jak ma. Jen je treba pocitat
s tim, ze v outlooku se pouziva cestina v CP1250 a v nestcape v UTF-8,
takze musi mit kazdy klient vlastni databazi a je nutne nejak resit jejich
replikaci. To jsem zatim nedoresil, protoze jsem se sastavil u toho, ze
kdyz udelam groupu, tak outlook pocita s tim, ze distribuci mailu na
groupu zajisti exchange. Kdyz tam exchange neni, ale je tam misto ni
sendmail, tak se musi patchovat, aby resolvoval aliasy v ldap databazi. Je
to detailne popsane ve FAQ, ale nejak se mi do toho ani trochu nechce.

Stejne prvni outlook co dokaze nagenerovat korektni mailovou zpravu je ten
z office 2000 a to se zdaleka nechystame zavadet.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ukaz mu smrt a smiri se s horeckou.