OpenLDAP - HowTo

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Pátek Duben 28 17:12:30 CEST 2000

Hi,

pokousim se rozjet LDAP server nejak se mi to nedari. Z HowTo nejsem
prilis moudry a na www.openldap.org toho moc neni.

Server mi bezi, uzivatele muzu pridavat - doufam, ze spravne, v radkovem
modu se mohu dotazovat, ale nedari se mi propojit server s Netscapem.
Nevim, co zadat do konfigurace Server Root, jak se zbavit hesla pri
dotazovani

Neni nekde nekdo, kdo uz napsal, nebo chtel napsat jednoduchou kucharku,
jak na to?

Muze mi nekdo poslat alespon konfiguraky serveru?

Diky

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00