Zalohovani na pasku

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Sobota Duben 29 17:53:29 CEST 2000

Zdravim.

Dovolte mi zacatecnicky dotaz.

Co mam udelat pro to, abych mohl pouzivat SCSI paskovou jednotku Tandberg
TDC4120 ? Zkousel jsem hledat v ruznych HOWTO i FAQ a nikde jsem na to
nenarazil. Asi se predpoklada, ze na tom nic neni. Nejvic jsem o zalohovani
nasel v LDP. Tam se o paskach hodne mluvi ale nakonec jsou tam priklady jak
zalohovat pomoci TARu na /dev/fd0 (tedy disketu).

Jak se paska "jmenuje" ? Myslel jsem si ze /dev/pts, ale kdyz dam prikaz
"tar -cf /dev/pts /usr/src" , dostanu odpoved ze /dev/pts je adresar.
(/dev/pts je uvedeny v /etc/fstab jako: "none   /dev/pts   devpts
qid=5,mode=620    0  0" a nenapada mne ceho jineho nez pasky by se to tykalo")

Mam Linux RedHat 6.1CZ z ComputerPressu. Behem startu Linuxu se natahne modul
aic7xxx (je uvedeny jako alias v /etc/conf.modules) a ten ohlasi ze nasel
scsi0:0:2:0, spravne vypise nazev Tandbergu, revizi firmware atd, takze si
myslim, ze co se tyka ovladacu snad vsechno jede.
Jednotka byla v PC uz pred instalaci Linuxu a na stejnem PC pod Win NT4.0
bezproblemu jede. Paska (medium) je zformatovana pomoci Win NT-Backup. (Jak ji
zformatovat pod Linuxem nevim.)

Dekuji za pripadnou odpoved

--
Kolbis