Zalohovani na pasku

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Neděle Duben 30 12:20:48 CEST 2000

Zdravim,

> Jmena specialnich souboru jsou uvedena v souboru
> /usr/src/linux/Documentation/devices.txt, pripadne
> ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/docs/device-list/.  SCSI paskove
> jednotky maji jmena napr. /dev/nst0, /dev/st0, ...

To je presne to, co jsem potreboval vedet.

> Nektere pasky neni treba formatovat (napr. DAT), o zminovane jednotce
> nic nevim. Po vlozeni pasky je pak mozne primo zalohovat, napr.
> # export TAPE=/dev/nst0
> # dump -0a /dev/hda1      # provede full backup partition hda1
> # mt rew                  # previne pasku na zacatek, viz mt(1L)
> # restore -t              # vypise zalohovane soubory
>
> Zkuste to, nebude-li to fungovat, pak vam nezbyde nez doufat, ze se
> ozve nekdo, kdo vi, jak tuto jednotku pouzivat.

Funguje to, diky. Predpokladal jsem, (a je videt ze pravem), ze se jedna o mou
neznalost. Jednotky Tandberg jsou dle meho nazoru podporovany prakticky kazdym
slusnym OS.

Uz se mam ceho chytit. Jeste jednou moc dekuji...

--
Kolbis

rkolbabek na volny.cz
www.volny.cz/rkolbabek