Srovnani Linux/Intel, Linux/SPARC,Solaris/SPARC .. jak na to?

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Úterý Srpen 1 11:17:41 CEST 2000

Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk> wrote:
> :> No napriklad mame tu jednu stanicu Sun Sparc Station 4  (je sice uz starsia
> :> cca 2 roky) ale pamat na nej vymiename castejsie ako na PC. cca kazdych 6
> :> mesiacov.

> myslim, ze to je vcelku extremny priklad, pretoze ja mam ako workstation
> podobnu SparcStation 5 ( sun4m ) a o podobnych problemoch nemoze byt ani rec
> .. tak isto som sa s tym nestretol na ziadnom SUN-e, ktory poznam ( resp.
> spravujem, ci spravoval som )

Suhlasim, napriklad u nas SparcStation IPX /sun4c/ z roku 1991, HW funguje v poriadku, az na
opotrebovanost napriklad mechaniky cdrom, alebo 8mm tape, pod ktore sa podpisal skor zub casu,
ako poruchovost doziva na operacnom systeme Linux-potato.  Najvacsou robotou teraz je len sem
tam prachovkou poutierat prach ;-)

				S pozdravom

--
\|/ ____ \|/   _  Daniel Mihalyi      Department of Computers and Informatics