Srovnani Linux/Intel, Linux/SPARC,Solaris/SPARC .. jak na to?

Tomas Olah tomas.olah na alert.sk
Úterý Srpen 1 11:20:57 CEST 2000

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> No napriklad mame tu jednu stanicu Sun Sparc Station 4  (je sice uz starsia
> :> cca 2 roky) ale pamat na nej vymiename castejsie ako na PC. cca kazdych 6
> :> mesiacov.
>
> myslim, ze to je vcelku extremny priklad, pretoze ja mam ako workstation
> podobnu SparcStation 5 ( sun4m ) a o podobnych problemoch nemoze byt ani rec
> .. tak isto som sa s tym nestretol na ziadnom SUN-e, ktory poznam ( resp.
> spravujem, ci spravoval som )

pridavam sa ku kozovi, mal som k dispozicii vacsie mnozstvo sunov a u ziadneho z
nich nebol nikdy problem / ak nepocitam odpalenie procesora neodbornou
manipulaciou /
ak vsak by som mal odporucat linux stroj asi by som preferoval Compaq DSxx na baze
alpha serverov, ktory kombinuje vykonnost alpha procesorov a rozsirovatelnost zo
sfery PC. mal som k dispozicii priamo od compaqu vzorovu masinku a bol som
maximalne spokojny jeho vykonom / aj ked to je dost subjektivne /.

--

Tomas Olah at Alert.SK