Srovnani Linux/Intel, Linux/SPARC,Solaris/SPARC .. jak na to?

Úterý Srpen 1 12:36:22 CEST 2000

On Tue, 1 Aug 2000, Tomas Olah wrote:

> pridavam sa ku kozovi, mal som k dispozicii vacsie mnozstvo sunov a u
> ziadneho z nich nebol nikdy problem / ak nepocitam odpalenie procesora
> neodbornou manipulaciou / ak vsak by som mal odporucat linux stroj asi
> by som preferoval Compaq DSxx na baze alpha serverov, ktory kombinuje
> vykonnost alpha procesorov a rozsirovatelnost zo sfery PC. mal som k
> dispozicii priamo od compaqu vzorovu masinku a bol som maximalne
> spokojny jeho vykonom / aj ked to je dost subjektivne /.

Red Hat, Inc. nyni zvazuje ukonceni podpory platformy Alpha a to z duvodu
narustajicich HW nekompatibilit a postupujicim zvysovanim ceny (nejsou k
dispozici low-end systemy). Jak to dopadne, to nikdo nevi. Ja si spise
myslim, ze to je mozna natlak na Compaq, aby se zacal chovat rozumnejsim
zpusobem.

Take by me zajimalo, jak daleko je AMD s ohlasovanou kompatibilitou
zakladnich desek pro jejich procesory s Alpha procesory....

--
                        Milan Kerslager