nove drivery pro sit

Jaroslav Ptáček ptacek.jaroslav na atlas.cz
Středa Srpen 2 00:32:47 CEST 2000

No ja snad nestacim zirat, na jake ze jsem se ocitl konferenci? Nekdo se
chce dozvedet docela uzitecnou vec, jako, jak dodat ovladace do systemu-a je
uplne jedno zda toto zarizeni kernel podporuje nebo ne- a ceho se docka?
"Nehrabej se v tom, takhle to funguje, tak to nech" S takovou by sme jeste
ted skakali po stromech. Skoda, ze neznam odpoved. Take by me zajimalo, jak
se daji v Linuxu pridat ovladace zarizeni. Takze pokud ma nekdo lepsi
odpoved, nez vyse uvadenou, podelte se s nami o sve vedomosti prosim. Diky,
Jaroslav Ptacek, ComputerServis Kadan, ptacekj na cermak.cz