nove drivery pro sit

Středa Srpen 2 01:25:07 CEST 2000

On Wed, 2 Aug 2000, Jaroslav Ptáček wrote:

> No ja snad nestacim zirat, na jake ze jsem se ocitl konferenci? Nekdo se
> chce dozvedet docela uzitecnou vec, jako, jak dodat ovladace do systemu-a je
> uplne jedno zda toto zarizeni kernel podporuje nebo ne- a ceho se docka?
> "Nehrabej se v tom, takhle to funguje, tak to nech" S takovou by sme jeste
> ted skakali po stromech. Skoda, ze neznam odpoved. Take by me zajimalo, jak
> se daji v Linuxu pridat ovladace zarizeni. Takze pokud ma nekdo lepsi
> odpoved, nez vyse uvadenou, podelte se s nami o sve vedomosti prosim. Diky,
> Jaroslav Ptacek, ComputerServis Kadan, ptacekj na cermak.cz

Pokud to jsou stare ovladace, jak tu nekdo tvrdil, tak jsou nanic. Kernel
nezachovava kompatibilitu na binarni urovni a ovladace se *musi*
prizpusobovat novym praktikam v jejich ovladani a koexistenci s okolim v
jadre. Sice mate zdrojaky, ale asi nebudete mit dost *skill* pro portaci
na aktualni jadro.

Jak se kompiluje samostatny modul se dozvite treba na strankach D.
Beckera, ktery pise driver pro 3Comy:
http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html

Nova jadra mohou potrebnou podporu jiz obsahovat (v tom smyslu Vam
poradili nize). Jinak hledejte na WWW vyrobce.... nebo podle nejake zminky
v nekterem v tech ctyrech souborech.

Muzete take zkusit 'vlozit' soubory do jadra primo. Budete ale muset
pochopit, co jednotlive soubory maji za ucel a smysl a mit stesti, ze jsou
prave pro verzi jadra, kterou pouzivate.

--
                        Milan Kerslager