prunik - co s tim?

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Srpen 2 14:19:32 CEST 2000

momo, rikate? to uz jsem nekde videl ;-) v nasem pripade jsem tam nasel
jeste takovou drobnost: na portu 6666 sedelo neco, co o sobe tvrdilo, ze
je 'in.ftpstatd' nebo tak neco. ve skutecnosti to byl ovsem in.telnetd,
mozna patchnuty. na blizsi zkoumani jsem nemel cas, mozna pozdeji. ale
spis ne, ten stroj uz je preinstalovany a zazalohovana byla stejne jenom
cast.

ps: NEJEDNA se o stroj u meho zamestnavatele ;-)

"Jirka 'Eagle' Novák" wrote:

>   Zdravim,
> dnes 1.8. kolem 15:00 objevil kolega nahodou neznameho uzivatele momo. Kdyz
> jsme se podivali do jeho adresare, objevili jsme spoustu "zajimavych veci"
> (login, nejaky port scan, apod.). V logu samozrejme nic neni, ale po prostud
> ovani zdrojaku jsme zjistili, ze jiz pravdepodobne ma heslo na roota a dva o
> byc. uzivatele (byly zapsany v /dev/ttypz). Zadne skody jsme zatim neobjevil
> i (ale vime o tom jen asi 20 minut).
>
> Jelikoz je to poprve, co se nam neco podobneho stalo, chtel bych se zeptat,
> [...]

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/