Sambu nelze registrovat v domene

software na uni-data.cz software na uni-data.cz
Středa Srpen 2 16:53:15 CEST 2000

Zdravim,

snazim se integrovat Samba server v existujici domene, ale kdyz se dle
postupu dostanu az k prikazu

  smbpasswd -j UD-PRAGUE -r NS1 -D 9

obdrzim nasledujici vypis:

resolve_lmhosts: Attempting lmhosts lookup for name NS2<0x20>
resolve_hosts: Attempting host lookup for name NS2<0x20>
Connecting to 130.10.170.6 at port 139
write_socket(4,76)
write_socket(4,76) wrote 76
Sent session request
size=1
smb_com=0x0
smb_rcls=0
smb_reh=0
smb_err=0
smb_flg=0
smb_flg2=0
smb_tid=0
smb_pid=0
smb_uid=0
smb_mid=0
smt_wct=0
smb_bcc=0
Segmentation fault

Sice mi vznikne soubor *.mac soubor, ale overovani proti domene stejne
nefuguje.
  C612713D2AAC9A51CD56B1EF6A62637F:TLC-3987F3D9

Nevim jestli nevznika hokej na strane NT serveru, ktere ma 2 IP
(xxx.xxx.xxx.5 a xxx.xxx.xxx.15) na jedne sitovce, pricemz jeho jmeno je
BABY. Jmeno NS2 je manualne registrovano ve WINS na xxx.xxx.xxx.5.

Mohl by mi nekdo rict, na ktere strane mam hledat chybu?

PT