Problem s instalaci linuxu

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Srpen 3 13:41:09 CEST 2000

Jan Fnukal wrote:

> Zkuste pqmagic
> umi posunout partision bez ztraty dat (vyzkouseno)
> a vse v grafickem rezimu (i ja to zvladnul)
> od verze 4 zvlada i ext2.
> Da se najit na internetu nebo napiste
> (vleze se na disketu)

Durazne varuju pred pouzitim pqmagic-u. To co pisete je pravda, popresunuje
partisny, ale me zmenil geometrii disku z 255hlav na 240, pak si Win98 ani
neskrtnou, musi se zrusit jejich partisna, znovu vytvorit, naformatovat a pak
Win znovu nainstalovat. Pqmagic nepouziju jinak nez v nejnutnejsim pripade pro
pokus o zachranu dat, kdyz vsechno ostatni selze. Doporucuju bootovat z
diskety a pak vymenit lilo za novy.
S pozdravem, Libor