Problem s instalaci linuxu

Petr Kněz pez na wo.cz
Středa Srpen 2 16:44:42 CEST 2000

Zdravim, mam problem s instalaci linuxu, linux uz jsem si instaloval
nekolikrat, ale vdy max na disk o kapacite 850MB, vse vzdy slo OK.
Ted sem si vsak koupil 25GB disk IBM a nejde mi naistalovat distribuce
SuSe 6.4 Evalition ani distribuce RedHat 6.2. Teda ani naistalovat
jsou, ale linux pote nanabehne. Objevi se pouze "LI", misto LILO. :(

Problem je zrejme v tom, ze na tom disku mam uz 2 partions. A to 8GB
primarni s FAT32 a 12 GB extended s FAT32. A rad bych na zbytku mel
linux.
Problem je v tom, ze pri instalaci pri vytvareni partions mi programy
u obou distribuci, pri vytvareni, hlasily chyby, tak sem pouzil fdisk.

Kdo mi dokaze poradut, aniz bych stratil data z obou partions.

Diky
Petr Knez

PS: Zas moc jsem nezjistoval v cem je problem, jenom jsem si nekde
precet, ze snad bootovaci partions pro linux musi byt do 1024
ctlindru, ale mozna to mam popleteny.