Problem s ProFTPD 1.2.0rc2 a pasivnimi prenosy

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Srpen 2 22:27:04 CEST 2000

Zdravim,

po upgradu ProFTPD na verzi 1.2.0rc jsem narazil na problem. Paklize
klient pouziva pasivni rezim, nefunguje povel PUT. Server odpovi

No PORT command issued first

se starsimi verzemi to ve stejne konfiguraci fungovalo (resp. nepamatuji
si, ze bych menil neco, co by to mohlo ovlivnit). Nenapada nekoho, kde
je zakopany pes, pripadne co jsem mohl zvrtat, atd.?

Diky.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi