Nechodici Initio 9100UW + Yamaha 4416S

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Pondělí Srpen 7 11:25:52 CEST 2000

David Zednicek wrote in message ...
> [...]
>
>Mam skompilovany jadro 2.2.16 s podporou SCSI v modulech (initio,cd,sg,sd),
>jadro chodi bez problemu dokud nechci pouzit tu CDRW mechaniku.
>Udelam nasledujici;
>
>insmod scsi_mod
># probehne bezproblemu, modul se nahraje a mam zpet shell
>insmod initio
># mechanika si problikne orazove (inicializace) a konecna masina je tuha,
>jediny co muzu udelat je macknout RESET tlacitko.

>V logach pak najdu tohle:
>Aug  2 04:12:07 home kernel: i91u: PCI Base=0xD800, IRQ=11, BIOS=0xFF000,
SCSI
>ID=7
>Aug  2 04:12:07 home kernel: i91u: Reset SCSI Bus ...
>Aug  2 04:12:07 home kernel: scsi0 : Initio INI-9X00U/UW SCSI device
driver;
>Revision: 1.03g
>Aug  2 04:12:07 home kernel: scsi : 1 host.
>
><- no a nic vic pak uz jen logy o novym startu masiny
>
>Podle vseho tedy radic najde, ale proc pak vytuhne?
>Pritom pod Win95 to normalne chodi, mechanika cte i zapisuje tak nevim co s
>tim.

Pouzivam stejny radic s mechanikou 6416S.  Problem je v nejake drobnosti
zakompilovane do jadra kolem SCSI.  Myslim, ze to byla detekce vice zarizeni
na stejnem ID.  To jsem musel vypnout.  Pote zbyl posledni problem, kdyz je
pri bootu v mechanice zasunuto ciste CDR medium, ovladac se kousne. Toto
jsem neresil, proste nedavam ciste CDR do mechaniky pred bootem.

Radek Hnilica