Nechodici Initio 9100UW + Yamaha 4416S

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Srpen 3 07:28:45 CEST 2000

David Zednicek wrote:

> [...]
> insmod initio
> # mechanika si problikne orazove (inicializace) a konecna masina je
> tuha, jediny co muzu udelat je macknout RESET tlacitko. ;-(

> V logach pak najdu tohle:
> Aug  2 04:12:07 home kernel: i91u: PCI Base=0xD800, IRQ=11, BIOS=0xFF000, SCSI
> ID=7
> Aug  2 04:12:07 home kernel: i91u: Reset SCSI Bus ...
> Aug  2 04:12:07 home kernel: scsi0 : Initio INI-9X00U/UW SCSI device driver;
> Revision: 1.03g
> Aug  2 04:12:07 home kernel: scsi : 1 host.
>
> <- no a nic vic pak uz jen logy o novym startu masiny

ono to este musi najst veci na radici a to je nejakich 15-30 sekund
pocas ktorichj je to jak stolverka ;)

> Podle vseho tedy radic najde, ale proc pak vytuhne?
> Pritom pod Win95 to normalne chodi, mechanika cte i zapisuje tak
> nevim co s tim.

no ja ma tiez podobni raqdic (ultra nie ultrawild) a slapal bez
problemov ale treba cakat kim sa ponastavuje a nadruhu stranu je lepsie
to dat do jadra alebo aspon to tahat cez modprobe, abi si poinstaloval
vsetko co potrebuje lebo myslim ze cez inst module do jadra vrazi len
ten modul ktori napises a ziadne ine!!!

> Diky za kazdou radu.

nieje zac ;)

P.S. vo win to ide preto lebo windowsi uz dostanu naservirovane co kde
je.

--
|#| mail                                           |?|X|

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-