Nechodici Initio 9100UW + Yamaha 4416S

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Pátek Srpen 4 13:02:19 CEST 2000

> [...]
> insmod initio
> # mechanika si problikne orazove (inicializace) a konecna masina je tuha,
> jediny co muzu udelat je macknout RESET tlacitko. ;-(
>
> V logach pak najdu tohle:
> Aug  2 04:12:07 home kernel: i91u: PCI Base=0xD800, IRQ=11, BIOS=0xFF000, SCSI
> ID=7
> Aug  2 04:12:07 home kernel: i91u: Reset SCSI Bus ...
> Aug  2 04:12:07 home kernel: scsi0 : Initio INI-9X00U/UW SCSI device driver;
> Revision: 1.03g
> Aug  2 04:12:07 home kernel: scsi : 1 host.
>
> <- no a nic vic pak uz jen logy o novym startu masiny

ve scsi subsytemu je pomerne slusne debug facility
mozna by se potom dalo zjistit vice informaci

a co jiny kernel fungovalo to stejne?
co zkusit nejaky 2.4.0pre

ja mel nejake no UW initio a to jelo v pohode (teda jen z diskem jsem ho
mel)

> Diky za kazdou radu.
na takove speky je kazda rada draha, horsi uz muze byt jenom nespokojeny
zakaznik, ze ;)

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz