Nestabilni Samba na fast ethernetu ???

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Srpen 3 08:16:14 CEST 2000

Ing. Ľubomír GÁL wrote:

> Skusali ste tych 100Mb prepnut na HALF-DUPLEX ?

U klienta ano, ted jsem kontroloval driver na linuxu
a vsiml jsem si, ze to nechavam na nem. Zkusim...

Narazil jsem ale na problem - nejde mi udelat
rmmod ovladace sitovky - samozrejme po ifdown.
Nemuzu si dovolit restartovat server (vzpominam si, jak
jsem nadaval kolegovi zvyklemu na win, ktery po kazde
zmene v systemu 'pro jistotu' linux restartoval misto
toho, aby se pokusil pochopit, co je co a naucil se
ovladat jednotlive sluzby)... Kdysi jsem zavadel ovladace
primo insmodem v rc.local a vzdy to slo rmmod v pohode, ale
ted to mam jako 'slusny' clovek v conf.modules a nemuzu to
vyhodit... To je normalni? Ve vypisu lsmod je ze ho neco
(1) pouziva - ale co?

Michal Samek